(iOS) Kitchen story: Food Fever – Cooking Games cheats generator ressource
Feb 18, 2022 5:06:36 GMT -5
Post by suholsfamacvern on Feb 18, 2022 5:06:36 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator ressource ▞▞▞
▞▞▞ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Den er god, men jeg nåede et vist niveau, som var umulig at komme ud af, selvom jeg prøvede mit bedste og held😒🙅
Kitchen story: Food Fever – Cooking Games 休閒 fgfy
På mit sidste niveau bliver det ved med at glitche og fryse .suger!
du skal købe alle dine opgraderinger, for langsomme og ikke så spændende som andre madlavningsspil
meget godt spil selvom reklamer er irriterende og ikke nok ture. ellers meget vanedannende
Dette spil er virkelig godt, men når du når til chocoville, har det brug for yderligere data, og når det downloader, siger det, at det er besejret
Jeg kan godt lide dette spil, det er spændende kun ét problem, det tager for lang tid at få 50 dagligvarer nogle gange kan jeg ikke gider, men ellers er det et fantastisk spil.
Fantastisk, men du ser ud til at have brug for 🤑 for at komme videre. Annoncer er ikke-konfronterende!!! 😁
sjovt spil, men nogle gange fungerer stall eller berøringstast ikke og skal genstartes.
Miraculous Ladybug & Cat Noir پرتحرک wnv
Begrænsede niveauer... Efter mit sidste niveau er der ikke flere niveauer, der kan downloades, så trist
Kitchen story: Food Fever – Cooking Games Priložnostne hhgp
Dumt spil....du skal bruge forsyninger for at spille spillet.....(10 spil 1 spil).....spil hellere kort. ....det er gratis
Det er et dejligt spil, men I vil have mig til at opgradere tingene hurtigt med den lille mønt, hun laver hver dag. Bare gør spillet til et pengespil i stedet for
Det er et godt spil til alle kategorier...
Dette er et meget interessant spil❤️. Også med så mange niveauer og med lav mb💙 . Jeg kan virkelig godt lide dette spil💖. Du bør helt sikkert installere det. ❣️ TAK FOR AT LÆSE ❤️
Super sjovt at spille. Elsker det. Først havde jeg problemer med tidspunktet for fødevareforsyningen, men efter at have downloadet en historiedel, har jeg nu masser af madforsyninger i vente.
Det er sååå godt og også interesseret spil, du kan ikke ret tidligt og være opmærksom
Spil ok lidt langsomt
Jeg kunne ikke lide dette spil .... Indeholder en masse reklame ... Ikke nydt at spille dette spil.
Elskede indtil jeg kom til niveau 14/30..u gjorde det umuligt at slå niveauet. Jeg betalte for at opdatere varer. Ret det, så jeg kan fortsætte med at spille
Jeg kan ikke fordrage alle de forstyrrende annoncer.
Histoire de Cuisine Grand public loj
det er et godt spil, men det tager for lang tid at genoptage indkøb
Jeg elsker spillet meget interessant, jeg bruger det til at dræbe kedsomhed og det udfordrende, du skal være smart for at slå tiden, elsker det❤❤
Til at begynde med var det sjovt at spille.. Senere er det bede om at købe forsyninger med rigtige penge for at opgradere spil.. Det er latterligt og ødelægger al interesse, mens du spiller
Jeg elsker spillet, men det tager 4 timer at få et fuldt liv igen!!
Frygtelig oplevelse kan ikke engang forklare noget, for jeg tror ikke, jeg har den tid, jeg foretrækker stadig madlavningsfeber. Jeg sletter dette fjollede spil lige nu, jeg har spillet madlavningsfeber i de sidste 2 år nu, og det bliver kun interessant,i tænkte på at gøre mit madlavningsspil til mere end tre forskellige typer, hvorfor jeg downloadede dette kun for at se det opfører sig forkert mtchwwwwwwww
det er godt, men det er for mange annoncer, og jeg kan ikke nå niveau 30 i pizzario
Godt, men giv venligst flere mønter, ellers er det meget svært at opgradere apparater, mens du har brug for det
Jeg kan ikke downloade pizzorella town med nok data.
Det er et dejligt spil, men det er for lidt kedeligt, da ..Duhh!!! Uanset hvad! Det er langsomt som en skildpadde, der fikser dette spil øhh
Fantastisk, men pakken, der blev brugt til at spille spillet, very *friendly* personter så hurtigt
Afbrydelsen af annoncer er alt for meget! Ikke engang på niveau 2 og 2 kommer der annoncer ind. Nej tak.
Dette spil er meget kedeligt. Det har så mange annoncer, at jeg hader det.
For mange annoncer, og du akkumulerer ikke nok diamanter til at opgradere korrekt.
Spillet var meget interessant, selvom det er kedeligt, når det sidder fast, men det mest triste er, at spillet har været begrænset, og jeg er færdig med alle niveauerne igen og igen, kan vi få nogle nye at prøve
Dette spil er meget flot og lidt kedeligt. Kan godt lide dette spil på grund af kunderne 😂😀😀😁🤣
gaming-delen er meget rart, men forekomst forsyninger er meget mindre, og vi er nødt til at vente på forsyningerne masser af tid.